[Android] Android 3.3.3 al Galaxy Tab petit

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dim jul 26 12:41:29 CEST 2011

Jo, a l'hora de canviar-me l'HTC Magic per un de nou, vaig decidir-me pel
Nexus S justament per evitar això, aquesta "presa de pèl" dels fabricants.
És Samsung, però en ser un "Pure Google" no poden intervenir en el software,
del qual s'encarrega només Google de donar-li suport.

És lamentable que els fabricants es decideixin per retallar idiomes a l'hora
de comercialitzar els seus telèfons, per molta memòria que s'estalviïn! Com
si els últims terminals n'anéssin curts!

Això és molt més greu que el tema de Hollywood i el català, perquè la
traducció JA ESTÀ FETA! A no sé que, com que els sistemes operatius dels
fabricants no són Android pelats, si no que porten una personalització, no
vulguin que l'experiència d'usuari sigui "dolenta" en veure la traducció al
català a trossos (les parts propietàries de cada fabricant no estan
traduïdes i aquí si que els hi portaria feina, però quanta feina eh!!
...lladres...).

Aleix Vidal i Gaya

El 26 de juliol de 2011 12:10, Joan Arús <joan a arus.cat> ha escrit: