[Android] Android 3.3.3 al Galaxy Tab petit

Joan Arús joan a arus.cat
dim jul 26 12:10:16 CEST 2011

Ufff jo estava a punt de fer-ho pero he decidit esperar que entri al market
en 2 o 3 setmanes....llavors depen del fabricant ? de l'operador ?

Em sembla que si que ja comença a ser presa de pel com be deia en Marc

Joan

El 26 de juliol de 2011 12:02, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: