[Android] Libra en català

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim feb 22 14:24:48 CET 2011

El 20 de febrer de 2011 21:26, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

(...)

> En alguns programes també m'hi he trobat. L'Android fa "rodar" els
> menús que són massa llargs, només has de deixar el menú ressaltat uns
> segons. Per tant no és crític. Tenint en compte la gran diversitat de
> pantalles del món Android, no podem lligar-nos a una limitació física,
> tot i que sempre intento en els menús ser el més sintètic possible,
> però no sempre és possible. Per curiositat... ¿en els dispositius de
> pantalla "gegants", tipus tablet o mòbils de pantalla gran, els menús
> tenen més espai, o la mida de la lletra també creix de forma
> proporcional i tenim el mateix efecte?

Al Libra malauradament els menús llargs no roden. Pel que fa als
tablets, fins i tot les aplicacions de Google (com Gmail) no estan
adaptades a les resolucions dels Tablets, estan estirades i prou (tot
més gran). Suposo que amb la 3.0 tothom ja està adaptant les
aplicacions a resolucions superiors.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat