[Android] Libra en català

Joan Montané joan a montane.cat
diu feb 20 21:26:36 CET 2011

Bona nit,

comento entre paràgrafs,

El 17 de febrer de 2011 9:59, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:
> - Algú comprovés si la versió gratuïta també surt en català.

Sí, la versió gratuïta també apareix en català.

> - Qualsevol cosa que veieu de la traducció ho comenteu. Per exemple,
> jo ja n'he vist alguna:
>
> Unitat de Pes --> Unitat de pes

Només he vist el mateix

> I després, com que és la primera vegada que veig en pantalla la
> traducció, hi ha cadenes massa llargues amb el telèfon vertical, però
> es veuen bé en horitzontal... Cap criteri?

En alguns programes també m'hi he trobat. L'Android fa "rodar" els
menús que són massa llargs, només has de deixar el menú ressaltat uns
segons. Per tant no és crític. Tenint en compte la gran diversitat de
pantalles del món Android, no podem lligar-nos a una limitació física,
tot i que sempre intento en els menús ser el més sintètic possible,
però no sempre és possible. Per curiositat... ¿en els dispositius de
pantalla "gegants", tipus tablet o mòbils de pantalla gran, els menús
tenen més espai, o la mida de la lletra també creix de forma
proporcional i tenim el mateix efecte?

Joan Montané