[Android] Huawei IDEOS amb Froyo en català

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dic feb 9 22:28:59 CET 2011

El 9 de febrer de 2011 14:12, Joaquim Sans <joaquim.sans a gmail.com> ha escrit:
> Bondia. Per si us pot interessar:
> Fa dues setmanes vaig comprar un Huawei Ideos model U8150, que porta Froyo
> de serie.
> Per poder escriure en català he configurat el teclat nadiu Android en
> anglès, i funciona bé.
> Fins i tot sembla que la predicció d'escriptura funciona a mitges, oferint
> triar paraules en anglès i en català, però poques. De tota manera encara no
> he tingut temps per provar-ho tot a fons.
> El terminal permet triar també el teclat TouchPal, que de moment no m'agrada
> gens i no veig que permeti escriure en català.
> [...]

Jo com a teclat virtual feia servir l'HTC_Ime (hi ha l'apk a bastants
llocs) fins que vaig descobrir MessagEase. Us el recomano; configurat
en francès em va perfecte, i a un suggeriment meu per fer sortir un
"pop up" de cada caràcter teclejat, em van respondre que tenen pensat
tenir-ho aviat.

Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA
Usuari Linux #384982
Usuari Ubuntu #13740
twitter/skype/nimbuzz/gtalk tmallafre

http://tomi.cat