[Android] sabeu fer parlar google navigation?

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dll ago 1 20:47:46 CEST 2011

El 1 d’agost de 2011 13:23, Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit:

> Només tingui una estona m'ho miraré, a veure si traiem l'aigua clara :P

Ja no he provat SVOX, perquè segons les notes al market: "Google
Navigation requires that the Text-to-Speech voice matches the phone
language" i posar la configuració en anglès ja sé que li retorna la
veu. No només això, sinó que afegeix una característica desconeguda
per mi fins ara: diu els noms dels carrers i carreteres (cosa que més
aviat m'embolica que no pas m'ajuda) i, en canvi, tenint-ho en català
només dóna les instruccions. La qüestió és que després d'una bona
estona buscant sense trobar solució, he provat de desinstal·lar les
actualitzacions, i com ja m'esperava, s'ha posat a garlar. Però el bo
del cas és que després he tornat a actualitzar... i ara encara xerra!
No sé si per al teu cas servirà, Sisco, però en qualsevol cas no costa
gaire fer la prova :-)
Potser tot plegat seria més fàcil configurant l'idioma en anglès, però
evidentment prefereixo que els servidors web interpretin que estic
navegant en català quan ho faig amb l'android :-)

--
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat

http://tomi.cat