[Android] sabeu fer parlar google navigation?

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dll ago 1 13:23:19 CEST 2011

Al 01/08/11 11:52, En/na Tomàs Mallafré ha escrit:
> El 1 d’agost de 2011 0:25, Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit:

> Gràcies Sisco,
>
> de vegades se m'engega la neurona i sóc capaç fins i tot de fer
> consultes a un cercador obtenint algun resultat: http://ves.cat/aORB
> Quan pugui miraré de fer alguna prova a mb l'SVOX que anomenen a
> http://ves.cat/aORE i comento els resultats.

Gràcies a tu, que ets qui s'ho està currant ;)

Només tingui una estona m'ho miraré, a veure si traiem l'aigua clara :P

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation
#7289<http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.