[Android] sabeu fer parlar google navigation?

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dll ago 1 23:52:54 CEST 2011

Al 01/08/11 20:47, En/na Tomàs Mallafré ha escrit:
> [...]
> veu. No només això, sinó que afegeix una característica desconeguda
> per mi fins ara: diu els noms dels carrers i carreteres (cosa que més
> aviat m'embolica que no pas m'ajuda) i, en canvi, tenint-ho en català
> només dóna les instruccions. La qüestió és que després d'una bona
> estona buscant sense trobar solució, he provat de desinstal·lar les
> actualitzacions, i com ja m'esperava, s'ha posat a garlar. Però el bo
> del cas és que després he tornat a actualitzar... i ara encara xerra!
> No sé si per al teu cas servirà, Sisco, però en qualsevol cas no costa
No ho sé, perquè no era ben bé el mateix cas, però ja t'ho diré!
> Potser tot plegat seria més fàcil configurant l'idioma en anglès, però
> evidentment prefereixo que els servidors web interpretin que estic
> navegant en català quan ho faig amb l'android :-)
Jo tampoc penso canviar d'idioma; m'estimo més que continuï així que no
pas «deixar de ser català» ;)

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation
#7289<http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.