[Android] sabeu fer parlar google navigation?

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dll ago 1 11:52:56 CEST 2011

El 1 d’agost de 2011 0:25, Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit:
> Al 31/07/11 20:52, En/na Tomàs Mallafré ha escrit:
>
> Hola Tomàs,
>
> No sóc capaç d'ajudar-te en aquest tema, però explicaré la meua experiència
> amb CyanogenMod (tant la 6.x amb una Magic, com la 7.y amb una NexusOne)
> perquè és semblant i no sé si pot tenir res a veure. No tinc la intenció de
> segrestar el fil ;)

Gràcies Sisco,

de vegades se m'engega la neurona i sóc capaç fins i tot de fer
consultes a un cercador obtenint algun resultat: http://ves.cat/aORB
Quan pugui miraré de fer alguna prova a mb l'SVOX que anomenen a
http://ves.cat/aORE i comento els resultats.

Salut i sort!

--
Tomàs Mallafré