[Android] sabeu fer parlar google navigation?

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dll ago 1 00:25:31 CEST 2011

Al 31/07/11 20:52, En/na Tomàs Mallafré ha escrit:

Hola Tomàs,

No sóc capaç d'ajudar-te en aquest tema, però explicaré la meua
experiència amb CyanogenMod (tant la 6.x amb una Magic, com la 7.y amb
una NexusOne) perquè és semblant i no sé si pot tenir res a veure. No
tinc la intenció de segrestar el fil ;)
> Tinc android 2.3.3 a un Desire S amb el More Locale 2 configurat en
> català. Això em fa sortir els dies de la setmana i poca cosa més (bé,
> alguna aplicació que està traduïda) en català. La qüestió és que,
> habitualment, google navigation em mostra la interfície en català i em
> parla en anglès, cosa que, com a mal menor, sóc capaç de suportar.
A mi també m'ho fa així; però quan connecto el mòbil al carregador del
cotxe perquè m'aguanti la bateria deixa de parlar-me :(

Sabeu si pot tenir res a veure?

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation
#7289<http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.