[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

Miguel Canteras mcanteras a gmail.com
div abr 8 17:16:43 CEST 2011

Hola Pau,

Com ja vaig comentar hi han dos opcions, i la veritat no soc partidari de
cap d'elles. Per tant la decisió final em semblarà bé, tant si és una com
l'altra.

L'opció del traductor la vaig plantejar perquè en algun missatge es parlava
de la problemàtica futura si es començava a utilitzar un codi no estàndard,
però és veritat que ca_VA és més senzill d'implementar.

Salut!