[Android] Possibilitat d'implementar el ca-valencia

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
div abr 8 07:12:18 CEST 2011

Perdoneu que insistisca, però jo considere que actualment la millor opció és
posar el valencià sota ca_VA.

Això ens permetrà:

1. Poder seleccionar-lo fàcilment amb el morelocale
2. Poder enviar als desenvolupadors traduccions amb values-ca-rVA de manera
que tots aquells que tinguen el valencià configurat així, automàticament
tindran el programa en valencià

Crec que això seria la cosa més ideal per fer-ho. Ara bé, ens fiquem en una
roda que potser no ens interessa si algun dia implementen la compatibilitat
amb la BCP47. De tota manera és clar que això mai arribaria a ser oficial i
no seríem molta gent.

Però si el volem en valencià... no veig cap altra opció senzilla.

Salut,

Pau

El 7 d’abril de 2011 21:27, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: