[Android] [Spam][89.7%] Re: [Spam][88.9%] Re: Traducció del sistema base

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij set 2 23:40:38 CEST 2010

El 2 de setembre de 2010 21:25, Aleix Vidal i Gaya
<aleix.vidal a gmail.com> ha escrit:
> Per cert, fa temps vaig anar a parar aquí:
>
> https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AgKw6ZapUED6dGc0VlVOa2FEOVN0THJCbWdSYmhoTkE&hl=ca#gid=6
>
> a través d'una rom espanyola (crec que de superatmel) on volien
> incloure tots els idiomes oficials de l'estat espanyol.
>
> No sé si ens pot servir o és un desastre...

Aquesta traducció li vaig fer una ullada fa temps.

A Softcatalà sempre traduïm a partir de l'original anglès, per tenir
la màxima qualitat. En general, les traduccions espanyoles no són un
exemple a seguir en qualitat (sempre hi ha excepcions).

Aquesta traducció està feta a partir de l'espanyol, i a més utilitza
infinitius, la qual cosa contradiu la nostra Guia d'Estil.

En aquests casos la nostra experiència és que és millor (en temps i en
qualitat) fer-ho de zero.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat