[Android] [Spam][89.7%] Re: [Spam][88.9%] Re: Traducció del sistema base

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dij set 2 21:25:29 CEST 2010

Per cert, fa temps vaig anar a parar aquí:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AgKw6ZapUED6dGc0VlVOa2FEOVN0THJCbWdSYmhoTkE&hl=ca#gid=6

a través d'una rom espanyola (crec que de superatmel) on volien
incloure tots els idiomes oficials de l'estat espanyol.

No sé si ens pot servir o és un desastre...

Aleix Vidal i Gaya