[Android] Presentació

Joan Montané joan a montane.cat
dll oct 4 09:02:37 CEST 2010

Hola Oriol,

també m'he apuntat al Crowdin.

La idea del projecte de Softcatalà és traduir els xml del projecte
Android original, i si és possible, fer la contribució en aquell
repositori. En cas que no sigui possible, cosa que ara mateix ja és
aixií, aleshores faríem arribar les traduccions als diferents cuiners
de roms de més renom. Per manca de temps no puc organitzar-ho tot com
voldria, però si revises l'històric de la llista, hi han les diferents
traduccions que hem anat fent.

Pel que comentes, teniu experiència en compilar roms i fitxers apk.
Això sí que ens aniria molt bé. Una pregunta relacionada amb això. Si
es compila un component de l'Android, per exemple el paquet "Contacts"
en un fitxer apk, es pot instal·lar en un Android com un apk normal i
corrent? Em refereixo a sense haver de compilar tota la rom i
substituir la que tens amb una de nova amb el "Contacts" canviat. Vull
dir només instal·lant l'apk del Contacts nou. Això ens aniria molt bé
per a provar i distribuir les traduccions.

Joan Montané

El 4 d’octubre de 2010 8:35, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit: