[Android] Presentació

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
diu oct 3 21:56:56 CEST 2010

Hola Oriol,

Ostres, la interfície de traducció de crowdin moolt!

Fins ara hem estat treballant amb fitxers po creats a partir dels xml, pots
veure tot el que hem avançat ací:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Android/Pencaires_Android

M'agradaria poder veure la traducció que heu fet per veure si realment podem
tirar junts endavant. Simplement veure els criteris que heu fet servit. He
demanat poder unir-me al grup de traductors de la rom.

Joan, potser podríem mirar de traduir el cyanogenmod d'aquesta manera.
Potser contactant amb ells i demanant-los que implementen aquesta eina de
traducció...

Salut!

Pau

El 3 d’octubre de 2010 18:43, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit: