[Android] Presentació

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
diu oct 3 18:43:16 CEST 2010

Hola,

em presento, sóc l'Oriol i us he descobert després d'haver començat
una traducció de l'Android. En realitat la traducció en la que
participo és d'una ROM, la MIUI (miui.com), però el cas és que vaig
trobar que hi havia un projecte de traducció d'aquesta ROM a altres
idiomes diferents del xinès original a crowdin.net i m'hi vaig
apuntar. Allà em vaig trobar amb un noi que també hi estava interessat
i hi hem treballat una mica. Podeu veure-ho aquí:

http://crowdin.net/project/miui-rom-catalan-translation/ca

El cas és que jo ja tenia experiència en projectes de programari
lliure i de traducció, i m'agradaria saber en quin punt del projecte
esteu i si podem col·laborar. Potser l'estil que hem seguit no és el
que utilitzeu vosaltres, però hem partit de l'anglès i ho hem intentat
fer el més correcte que hem sabut.

De moment, aquests xml que veieu els he compilat en 7 aplicacions
(.apk) Contacts, Settings, etc., de sistema i les tinc funcionant al
N1 correctament. El pas següent és acabar la resta d'apps i fer un
paquet zip signat per poder instal·lar com una ROM en instal·lar la
MIUI i que quedi tot el possible en català.

Per si la voleu provar:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=789566
(i si voleu que us passi els apk en català per provar-ho o les
instruccions per compilar-ho vosaltres mateixos, m'ho dieu)

Res més, quedo a la vostra disposició.