[Android] PackageInstaller

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
div oct 1 10:10:48 CEST 2010

He d'admetre que cal una revisió important, però sobretot pel tema de
vocabulari. A més que hi ha cadenes com «on/off» que depèn el cas pot ser
actiu/inactiu o activa/desactiva o coses així.

Bé, ho anirem mirant. Tinc pendent muntar el servidor svn.

El 1 d’octubre de 2010 9:32, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: