[Android] Google ja treballa en la traducció al català de l'Android

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dij nov 18 10:20:12 CET 2010

Bé, si heu mirat l'enllaç, posa que si es vol, li poden passar la traducció
a l'Oriol perquè s'ho mire. Caldrà mirar els criteris que s'han fet servir i
tot això, però no crec que puguem enviar grans canvis més enllà de petites
correccions (si és que en podem fer).

Dubte molt que facen servir infinitius. Si ho fan, llavors ja mirarem de
pegar-los un toc d'atenció i enviar-los les traduccions que hem fet amb les
que ha fet l'Oriol.

Salut,

Pau

El 18 de novembre de 2010 10:01, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit: