[Android] Google ja treballa en la traducció al català de l'Android

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij nov 18 10:01:05 CET 2010

El 18 de novembre de 2010 9:57, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> És una molt bona notícia!!!
>
> Moltes gràcies a l'Oriol i al Pau per tota la feina feta.
>
> Algú sap quin criteri han emprat? Infinitus o imperatius? de vós o de tu?
> Si s'han basat en la traducció de Sony-Ericsson, hi ha algunes coses a
> millorar (traduccions incorrectes segons el context,..)
>
> També m'apunto a fer una una ullada a la traducció. Treuré hores de dormir,
> :-(

Pots comentar-hi que Softcatalà està interessat en fer-ne una revisió?

La revisió és un tema estratègic. Si convé, planteja-ho al Fòrum i
mirem si algú més d'altres projectes pot mirar-ho.

Gent com el Jordi Mas, Jordi Serratosa, Quim Gil, Jordi Mallach, Toni
Hermoso... que tenen la màxima experiència.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://identi.ca/marcbelzunces