[Android] Calaix/Drawer

Laia Darder laia.darder a gmail.com
dim nov 9 17:35:47 CET 2010

No sé si faré la meva primera aportació al lloc on pertoca, però aquí la
teniu.

En el meu htc el "drawer" fa el mateix moviment exacte que un calaix dels
mobles d'Ikea, i hi pots trobar tot allò que hi has desat o que tens obert
(interpret que "drawer" és el de dalt, i no on hi ha totes les aplicacions).
Per això em sembla ben adient dir-ne drawer, com en anglès. Per cert, en el
text següent, s'hi refereixen com a "calaix", atès que també inclouen la
paraula "handle" o pom.

"SlidingDrawer hides content out of the screen and allows the user to drag a
handle to bring the content on screen. SlidingDrawer can be used vertically
or horizontally. A special widget composed of two children views: the
handle, that the users drags, and the content, attached to the handle and
dragged with..."

Esper que SlidingDrawer sigui el mateix que el "drawer" que vosaltres
descriviu, però tots els indicis indiquen que sí. En qualsevol cas, sóc
nova, per tant disculpau la meva manca d'experiència. Això sí, en
traduccions en tenc moltíssima, d'experiència.

Salutacions cordials,

Laia