[Android] Traducció cyanogenmod

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dll nov 8 11:35:55 CET 2010

Hola,

només una cosa sobre el tema de treballar a partir del crowdin si hi
voleu passar els fitxers de la rom original: té l'inconvenient que no
sap tractar cadenes on hi ha tags, recordeu-ho. Després s'haurà de
repassar a mà comparant-ho amb els originals. Això vol dir que si
l'original té tags no els mostra, i que si se n'hi posen com a
traducció fa coses com canviar "<" per "&gt;" i similars, amb la qual
cosa no funcionen com a tags sinó com a text.

Valoreu si val la pena.

Salut!

El 8 de novembre de 2010 11:02, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: