[Android] Fumata blanca: habemus CM

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
diu nov 7 11:52:39 CET 2010

Buf... em moc prou bé entre tecnicismes, però, tot i que vaig fer el primer
curs d'enginyeria informàtica i la de telecomunicacions, m'he oblidat molt
de tot, i quan arribeu als temes de compilar i codis fonts, jo ja em quedo
fora de joc... ja m'hi posaria, però em falta temps...

M'he mirat l'enllaç al wiki de CM que poses, i sembla molt ben explicat pas
a pas... potser un cap de setmana q no tingui gaire res a fer m'hi poso ;)
Encara q només sigui per experimentar... A més, ara que sembla que canviaré
aviat de mòbil serà un bon moment de trastejar amb el Magic (estic pensant
si fer un Desire HD, un Desire Z o alguna altra cosa... ara que l'HTC Sense
em tira enrera pel tema de poder traduir android en català, que auguro que
portaria problemes, no?)

Aleix Vidal i Gaya

El 7 de novembre de 2010 11:46, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit: