[Android] Seguim avançant

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
diu nov 7 21:17:51 CET 2010

Hola,

continuo amb les meves investigacions, he provat de compilar una altra
vegada tota la rom amb els fitxers de crowdin (gràcies Joan ;) i ja sé
com netejar les fonts per recompilar, ja que fins avui no trobava la
manera que m'agafés els fitxers nous. Aprofito per recordar altra
vegada que aquells que col·laboreu a crowdin vigileu de no posar
apòstrofs (cometes simples, ') sense escapar amb \, cada vegada que el
compilador en troba una, peta i s'atura.

A més, he provat de modificar el paquet Gmail.apk (client de Gmail)
per afegir-hi les traduccions, que ja tenia de la MIUI, abans de
generar el paquet de la rom i funciona. Ara mateix tinc la rom
funcionant, amb les darreres traduccions de crowdin + el Gmail
traduïts. El problema és que aquest apk forma part de les aplicacions
que no es poden distribuir lliurement (a en Cyanogen fa molt de temps
li van picar la cresta, per això ara distribueix el paquet de les
gapps a banda, sense tocar) i no sé com haurem de fer-ho, però el cas
és que funciona, suposo que això es pot dir :)

Si algú té interès en provar-ho que m'ho digui, que li passo la url.