[Android] Fumata blanca: habemus CM

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
diu nov 7 11:46:57 CET 2010

Home, potser no tant poc! Jo pensava en el dia que pugem les
traduccions a github i ens ho admetin a la branca principal O:)

No crec que estiguem gaire lluny, probablement dies o setmanes, però
si vols compilar-t'ho tu pots baixar els fitxers de crowdin, utilitzar
l'script que vaig passar i compilar-t'ho:

http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Compile_CyanogenMod_for_Dream_%26_Sapphire

(Nota1: hauries d'executar l'script abans de l'apartat "Configure Build")
(Nota2: el repo sync baixa uns 3 Gb de sources, i al final el
directori de treball ocupa més de 9Gb)

Salut!

El 7 de novembre de 2010 11:39, Aleix Vidal i Gaya
<aleix.vidal a gmail.com> ha escrit: