[Android] Traducció cyanogenmod

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
diu nov 7 11:21:30 CET 2010

Hola,

continuo pensant que és un embolic decidir de quin sentit és la
comunicació, i com més hi penso menys clar ho tinc. Amb l'exemple que
em poses de dir o escriure la destinació no entenc com pot ser
diferent: en un introdueixes la destinació escrivint i en l'altre
parlant, però és el mateix. Dius que "Escriu la destinació" és una
ordre que li donem, però en realitat qui ha d'escriure som nosaltres,
no ell: quan pitgem aquest botó apareix un quadre de text on hem
d'escriure el que vulguem. Per tant en realitat hauria de ser "Rep la
destinació per escrit" i "Rep la destinació oralment" o una cosa així,
però és evident que és molt més clar, curt i planer "Escriu la
destinació". Això és un bon exemple que la forma tu-tu evita problemes
i fa més fàcil la traducció, i el que és més important, fa que
l'usuari no trobi coses forçades o que puguin semblar incongruents
encara que en realitat no ho siguin.

No es podria fer una excepció de la norma per als dispositius mòbils? :)

De tota manera ja no insistiré més, si sóc l'únic que ho veu així ja
podem donar el tema per tancat. Feu els canvis que facin falta.

Salut!

El 7 de novembre de 2010 8:44, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: