[Android] Traducció cyanogenmod

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dis nov 6 23:06:05 CET 2010

Hola nois,

L'única aplicació que sembla estar traduïda per Google a l'Android és la de
Navegació. He estat mirant els diàlegs i he pogut comprovar que fan el
tractament de vós. No cal més que anar a llocs destacats per trobar el text:

«No teniu cap element destacat»
«Per destacar resultats a la cerca a Google Maps, piqueu la icona d'estrella
que trobareu a prop de l'adreça»

Crec que queda clar que hem de fer servir el tractament de «vós». Com ho
veus, Oriol?

vam decidir traduir-ho per «tocar». Quina forma creieu que és més adient.
Fem servir la mateixa que Google?

Si a l'Oriol li sembla bé, crec que caldria començar a retocar totes les
cadenes que s'adrecen amb «tu».

Per últim, s'ha de dir que l'esforç de traducció que estem fent es pot
aprofitar per a tots els mods (bé, així ho deduïsc després de veure el que
ha fet l'Oriol amb les cadenes ja traduïdes del MIUI.

Salut!

Pau

El 6 de novembre de 2010 14:02, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit: