[Android] Traducció cyanogenmod

Pau Iranzo paugnu a gmail.com
dis nov 6 09:22:02 CET 2010

Hola Oriol,

En realitat no és així. Quan Google et pregunta alguna cosa ho fa en segona
del plural. Quan nosaltres ens adrecem al Google, li donem ordres: «Envia»,
«Desa ara», etc. Quan Google ens diu alguna cosa o ens recomana alguna
altra, ho fa en segona del plural. Per exemple, si et vas al gmail a
configuració, a la part de sota trobaràs:

«Visualitzeu les barres de progrés en adjuntar fitxers a missatges i
adjunteu diversos fitxers alhora»

Recorda també totes les preguntes del tipus: «Segur que voleu...?» (i no
«Segur que vols...?»). Els criteris de SC i Google són els mateixos excepte
algunes puntalitzacions com l'article davant dels programes i alguna cosa
més.

Bé, a mi no em sembla malament el tractament de tu en aquest cas. Però si es
vol plantejar el tema, cap problema.

Salut!

Pau

El 6 de novembre de 2010 9:11, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit: