[Android] Traducció cyanogenmod

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dis nov 6 07:48:16 CET 2010

Més coses,

als que m'ho heu demanat us he afegit al crowdin, però hauríeu de
tenir en compte una cosa abans de començar:

_Sobretot_ quan hàgiu d'escriure un apòstrof (cometa simple: '),
escapeu-lo amb una contrabarra: \'. Si no feu això tindrem problemes,
amb la MIUI ni tan sols compilava. Sé que costa acostumar-s'hi, però
jo ara ja ho faig escrivint normal i tot xD

Per la resta (estil i aquestes coses), vaig anar fent cas a en Pau
Iranzo, però com que ell coneix millor que jo les diferències entre el
que hem anat fent i el mètode de treball a SC, potser millor que sigui
ell qui us expliqui el que hi ha i com hem de continuar.