[Android] Traducció cyanogenmod

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
div nov 5 20:13:34 CET 2010

Hola,

aquest migdia he compilat amb èxit la CM 6.1.0-RC1 per al Nexus One
amb algunes traduccions fetes per mi del ADWLauncher per provar com
anava i ha anat bé, sense els "msgid". Ara tinc la rom funcionant amb
algunes parts traduïdes. De tota manera, com que penso que si s'hi
haguessin d'afegir tampoc seria molt complicat fer un programet que
afegís la cadena on toca, no hi ha problema.

També m'he donat d'alta a github, he fet un fork de ADWLauncher de
Cyanogen, l'he baixat localment, hi he aplicat les traduccions que
havia fet i he fet un push amb èxit al servidor de github. De moment
no ho he comunicat a ningú, només faig proves.

Però la millor notícia és que he fet un projecte nou a crowdin amb els
fitxers strings.xml de les aplicacions de CM, hi he pujat les
traduccions que teníem de la MIUI i ha funcionat. Per tant tenim unes
3300 cadenes ja traduïdes: http://crowdin.net/project/cm-catal/

La mala notícia és a les cadenes que contenen tags (en l'original o en
la traducció) el crowdin es menja aquesta part i s'haurà de repassar,
però això serà un percentatge petit del total.

El meu pla és el següent: demà comprovaré com queden els fitxers un
cop han passat pel crowdin (es genera el zip un cop al dia, cap a les
11), si queden bé els incloc a les fonts de CM i el compilo per mirar
com va. Si tot és correcte, continuem les traduccions al crowdin i
quan acabem les afegim als forks corresponents per llavors demanar que
ho incorporin.

Us sembla bé?

Salut!

PD: Quan em vaig presentar ja us vaig dir que no tenia temps, no? :(

El 5 de novembre de 2010 19:49, Jordi Serratosa
<jordis.lists a gmail.com> ha escrit: