[Android] Estat de la traducció de l'Android

dij nov 4 22:59:46 CET 2010

Ep
Crec que el Pau quan diu "locale" es refereix al Morelocale2, que et
deixa configurar un locale personalitzat.
Jo no he vist mai "Catalan" a Menú -> Settings -> Language & keyboard ->
Select language.
Tu ho veus a la cyanogenmod?

Jo al meu G1 (iaio, ja ho sé) vaig instal·lar fa un parell de dies la
Superfroyo 8.4 de super a tmel, que té molta tirada a nivell estatal. No
hi surt "Catalan" a Language&Keyboard, o sia que he configurat el català
a través del Morelocale2.
Segurament quan la CM sigui final, també la provaré.

salut
jordi s

El 04/11/2010 19:48, en/na Aleix Vidal i Gaya ha escrit: