[Android] Estat de la traducció de l'Android

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dij nov 4 23:06:39 CET 2010

La CM sempre (si més no, des de la versió 4.x o així) ha inclòs el català
(sense traducció, però). Versió final hi ha la 6.0

De la 6.1 només hi ha release candidates, de moment.

Aleix Vidal i Gaya

El 4 de novembre de 2010 22:59, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit: