[Android] Traducció cyanogenmod

dij nov 4 22:54:16 CET 2010

Ep
Discrepo sobre fer la traducció a partir de la castellana.
Jo diria que no es cap inconvenient que no hi hagi els "msgid" a la
versió catalana.
Potser aquests msgid hi eren en una versió anterior de l'anglès i s'han
eliminat en aquesta versió del CM però a les traduccións encara hi surt
perquè no s'han actualitzat? En tot cas, jo li preguntaria al sr.
Cyanogen...

Jo seria del parer de reaprofitar les traduccions entre mods.
Si la traducció del MIUI ja està en català, no es podria extreure
d'alguna manera la memòria de traducció anglès-català del projecte i
analitzar-ho contra els fitxers del CM? Segurament s'aprofitarien moltes
cadenes, com per exemple, les aplicacions del calendari, gmail, etc.
No sé si això és possible al Crowdin, però hauria de se rpossible treure
alguna mena d'extracció de cadenes d'anglès al català (interpreto que el
MIUI es va fer de l'anglès al català?)

salut
jordi s

El 04/11/2010 22:31, en/na Oriol Pellicer ha escrit: