[Android] Estat de la traducció de l'Android

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dic nov 3 09:34:52 CET 2010

Hola,

aquests dies vaig molt enfeinat i no puc dedicar gaire temps a aquest
tema, però si voleu tenir la rom d'en cyanogen en català, suposo que
el millor seria parlar amb ell per tal que l'integri als repositoris.
D'aquesta manera, quan es compilessin les diferents versions ja
contindrien el català.

També es pot agafar el codi font, afegir-hi l'idioma i compilar:
http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Building_from_source

L'altra opció, que és el que hem estat fent amb la MIUI, és
deodexar-la i tornar a compilar els paquets amb l'idioma inclòs, però
el problema és que s'ha de fer per a cada versió específica de
maquinari (N1, Desire, etc.). Suposo que es pot deodexar amb una eina
que es diu xUltimate, i llavors fer el mateix que hem fet amb la MIUI,
però no ho he provat.

Una cosa que hem de tenir en compte és que la majoria (o tots) els
idiomes als que s'ha traduït la MIUI, ja estan suportats per Google,
amb la qual cosa totes les gapps ja estan traduïdes. En el nostre cas
no, i hem traduït i reempaquetat apps com: gmail, contact, etc. No sé
com ens afecten els temes de llicència...

L'script auto_trans.sh que ha passat en Pau era una versió inicial per
sortir del pas, si algú l'ha de fer servir demaneu-me la darrera
versió o adapteu-vos-la (és igual de "cutre", però hi he fet canvis).

Salut!

PD: Ara estic empaquetant una versió nova de la miui 0.10.29 basada en
la english #5, d'aquí una estona la publicaré a xda-dev.

El 2 de novembre de 2010 8:48, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: