Re: [Android] Projecte Android, planificació

Aleix Vidal i Gaya leixet a yahoo.ca
dll gen 18 18:49:05 CET 2010

Ja m'he llegit el document i ja veig com funciona això dels PO...
interessant!

També m'he instal.lat el POedit; ara només em falta veure com funciona això
del servidor...

(Enviat des d'un mòbil Android. Excuseu la brevetat.)

El 16 de gener de 2010 13:05, <android a llistes.softcatala.org> ha escrit: