Re: [Android] Projecte Android, planificació

android a llistes.softcatala.org android a llistes.softcatala.org
dis gen 16 13:05:52 CET 2010

Hola Aleix,

Benvingut al projecte de traducció de l'Android!

El 15 de gener de 2010 23:08,  <android a llistes.softcatala.org> ha escrit:
> [...]
> que sóc novell pel que fa a eines i sistemes de traducció de software.
> D'altra banda, estic immers en les oposicions al cos de mestres d'enguany,
> així que segurament estaré força ocupat, però en el poc temps lliure que em
> quedi estaré encantat de contribuir en el que faci falta.
>
> A més, tinc ganes d'aprendre com funciona això de portar a terme una
> traducció d'un sistema operatiu, i mòbil! :D
>
> Això del git pot ser molt útil, no? A veure si aconsegueixes posar-lo en
> marxa.
>
> L'estàndard "po" que dieu, amb quin soft es treballa?

Aquí trobaràs tota la informació referent al format Gettext, la
tecnologia en què es basen els fitxers PO, així com les eines que es
poden utilitzar per a treballar amb aquests tipus de fitxers de
traducció:

  http://www.softcatala.org/wiki/Traducci%C3%B3_Fitxers_PO

Si tens cap altra pregunta, no dubtis a demanar-ho a la llista.

Salut,
David.