[Android] Interfície per a la traducció d'aplicacions Android

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
div des 17 11:52:25 CET 2010

El 12 de desembre de 2010 17:26, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit:
> Sé tots els inconvenients que comporta, ho tinc clar. Per no parlar del que
> ja comentava el Jordi Mas, inventar la roda.
>
> Però a nivell personal em ve molt bé treballar i programar amb eines
> d'importació/exportació i extracció de cadenes i tot aquest rotllo. És a
> dir, molt probablement es quedarà obsolet ben aviat, però sé que em servirà
> a nivell personal. En tot cas sempre podrem acabar igual que estàvem... O
> potser em serveix per agafar una mica d'experiència i acabar creant una
> extensió pel putu pootle, qui sap!

Potser ens hauríem de plantejar una solució general per SC, tipus
Pootle o Lauchnpad?

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/