[Android] [OT] no necessito traducció per a CM 5.0.8

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dij des 16 00:29:44 CET 2010

Hola,

només volia dir que -al menys per mi- no cal que ningú es trenqui les
banyes amb la solució que va indicar el Joan Montané per a tenir la CM
5.0.8 en català, ja que avui m'he posat la 6.1 al G1 i, a diferència
del que em va passar amb la 6.0, sembla que hi corre força bé -de fet,
de moment i a falta d'acabar d'instal·lar algunes aplicacions, millor
que la 5.0.8-

Aprofito per a donar l'enhorabona a l'Oriol Pellicer per la traducció
enviada al cyanogen i al mateix temps preguntar què fer quan trobem
alguna coseta per a polir (per exemple, "bateig" del led -que deu ser
"batec"-, "Succissió" -per Successió-...)

Salutacions.

--
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA

http://tomi.cat