[Android] [OT] no necessito traducció per a CM 5.0.8

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij des 16 00:34:13 CET 2010

El 16 de desembre de 2010 0:29, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> ha
escrit:

> Hola,
>
> només volia dir que -al menys per mi- no cal que ningú es trenqui les
> banyes amb la solució que va indicar el Joan Montané per a tenir la CM
> 5.0.8 en català, ja que avui m'he posat la 6.1 al G1 i, a diferència
> del que em va passar amb la 6.0, sembla que hi corre força bé -de fet,
> de moment i a falta d'acabar d'instal·lar algunes aplicacions, millor
> que la 5.0.8-

A mi m'ha passat el mateix amb una HTC Magic, no ho entenc; però és cert que
va força bé, millor que la 5.0.8. L'única pega és que consumeix més bateria
:(

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.