[Android] CyanogenMod ja en català

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij des 9 00:15:35 CET 2010

El 8 de desembre de 2010 22:44, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit:

> Sisco: amb el que comentava de l'icu4c s'han solucionat tots aquests
> problemes: el calendari comença en dilluns, la data de la barra de
> dalt surt correctament, l'alarma també, etc. Ja intentaré que ho
> modifiquin globalment a CM.

Gràcies. El problema és que no trobo el fitxer a què et refereixes... i no
sé què en podria fer suposant que el trobés :(

De tota manera, crec que és un bon començament i espero que aviat puguem
gaudir del CM completament en català.