[Android] CyanogenMod ja en català

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dij des 9 13:58:38 CET 2010

Finalment he pogut compilar una imatge amb tot el que cal: el que ja
és a CM, les 7 apps que faltaven i l'icu4c correcte (Sisco: el
directori que deia es troba només al codi font, no en el sistema
instal·lat). El problema és que al codi de CM a review.cyanogenmod.com
tot això no hi és, només és a review.source.android.com (repositori
d'AOSP), i per tant, ho podria enviar allà, però no sé si val la pena.

Li he comentat a en cyanogen, a veure què diu. Si afegissin el codi
del que falta a review.cyanogenmod.com ho podríem pujar.

Si algú vol provar una rom per a _Nexus_One_ amb tot el que dic, la teniu aquí:
http://dl.dropbox.com/u/8581707/update-cm-6.1.0-N1-cat.zip

Salut!

PD: Ara que ja sabem tot com va, sortirà la traducció oficial. Sort
que podrem aprofitar les línies de les apps de CM! xD

El 9 de desembre de 2010 0:15, SiscoGarcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit: