[Android] CyanogenMod ja en català

Xavi ducktoy a gmail.com
dic des 8 23:42:24 CET 2010

Ara he provat a instal·lar una rom rootejada basada en l'oficial de Vodafone
i va prou fina amb 7 escriptoris (si no he comptat malament) i Froyo (
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841517) però no té Català.

Ara em disposo a fer un wipe i a instal·lar de nou CM 6.1 però he pensat que
podria estar bé fer algun tipus d'aplicatiu, paquet apk o el que sigui per a
qui usi la rom oficial. És possible?

Salut!

Xavi

El 8 de desembre de 2010 22:59, Xavi <ducktoy a gmail.com> ha escrit: