[Android] CyanogenMod ja en català

Joan Montané joan a montane.cat
dll des 6 21:21:49 CET 2010

Ja l'estic baixant, Oriol, ets un crack, :-)

Tomàs, acabo de llegir el correu del Pau dient que l'Android 2.3 ja
incorpora el català, bé des de la traducció feta per l'Oriol, i altres, bé
des de la traducció oficial de la 2.3, es podria agafar els fitxers, adaptar
les traduccions (fitxer per fitxer) i tornar a compilar de nou la 5.0.8 amb
el català afegit. Què és el que cal? Adaptar la trentena de fitxers, i que
algú t'ho compili. Un cop vegem les traduccions oficials.. es podrà pensar
en fer adaptacions "cap enrere", tant cap a 2.2, 2.1, 2.0 o fins i tot 1.6,
:-)

Joan Montané

El 6 de desembre de 2010 19:32, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> ha
escrit: