[Android] CyanogenMod ja en català

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dll des 6 19:32:16 CET 2010

El 5 de desembre de 2010 23:10, Oriol Pellicer <pellix a gmail.com> ha escrit:
> Hola a tothom,
>
> fa una estona m'han confirmat l'acceptació de les traduccions a
> CyanogenMod. Gràcies als que heu col·laborat, ha estat una feinada
> però penso que ha valgut la pena, encara que duri poc temps (fins que
> surti la oficial).
>
> Podeu veure ja els fitxers al codi font: https://github.com/CyanogenMod

Perdoneu la meva ignorància, però per a versions antigues hi ha res a
fer? En el meu cas (G1) no he pogut passar de 5.0.8; perquè amb la 6
no tirava.

Gràcies!

--
GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA

http://tomi.cat