[Android] CyanogenMod ja en català

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dic des 8 20:53:57 CET 2010

A la CM 6.1 encara hi ha el problema dels locales amb la data, els
dies de la setmana a l'alarma, etc., però ja sé com solucionar-ho
(gràcies a en superatmel). Si algú s'hi vol barallar que miri
external/icu4c/stubdata/readme.txt. Ara estic compilant una imatge per
tal que tingui suport complet per al català. Quan ho hagi provat,
pujaré els canvis als repositoris de CM, així com alguns strings.xml
actualitzats, ja que contenen errors de cadenes que no s'havien de
traduir i que poden donar problemes.

Salut!

El 6 de desembre de 2010 21:21, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: