[Admpub] Promoció del PL per la via judicial

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic jun 17 23:05:54 CEST 2015

El 17/06/15 a les 08:53, Javier Cuchí ha escrit:

> Estem davant d'un problema polític, no tècnic ni jurídic, i s'ha de
> resoldre per via política. Fent pedagogia, fent pressió mediàtica,
> fent... el que voldrem, el que sabrem o el que podrem, però sempre
> orientats cap a l'acció política.
Totalment d'acord. M'has convençut i tampoc tornaré a participar
d'aquest fil.

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.