[Admpub] Promoció del PL per la via judicial

Joan arbocenc a calbasi.net
dic jun 17 14:12:30 CEST 2015

On 17/06/15 08:53, Javier Cuchí wrote:
> [...]
> tranquil·lament als desitjos de cadascú. I no. És veritat que el Dret
> és manipulable (i, de fet, es manipula) però no per aquestes vies, no
> mitjançant aquests mecanismes que, perdoneu (i no ho preneu, si us
> plau, com al·lusió personal), son prou infantils. I una altra cosa: el
> Dret no el manipula qui vol sinó qui pot, és a dir, qui té PODER per
> fer-ho. Nosaltres no estem en situació de manipular el Dret, ans el
> contrari, nosaltres som aquells als qui toca patir la manipulació del
> Dret per part dels poderosos. La vida real és així de dura.

Estic molt d'acord amb aquest paràgraf... la meva experiència en el món
ecologista és que els jutjats son un últim recurs, i sempre dolent, quan
no hi ha res més per usar... Us puc fer una llista, només a la meva
comarca, de sentències que no s'executen (parlo només de les guanyades
en temes d'ecologisme) i altres mandangues...

Joan Cervan