[Admpub] Promoció del PL per la via judicial

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic jun 17 01:12:52 CEST 2015

El 17/06/15 a les 00:48, Xavier Narcís Guillem ha escrit:
> On Wed, Jun 17, 2015 at 12:14:58AM +0200, Sisco Garcia wrote:
>
> Hola Sisco ,

> Molt bona aportació.
>
> Més que suficient jo diria que complemente a la normativa comentada anteriorment per mi:
A part de complementar-la o no, entenc que en ser espanyola es pot
demanar el seu compliment o fer la demanda a la justícia espanyola, oi?

> EUR-Lex - 32014L0024 - EN - EUR-Lex
> http://eur-lex.europa.eu/legal-content/es/TXT/?uri=CELEX:32014L0024
>
> Afegir que, una hipotètica demanda d'aquest tipus, a priori ( sense pensar-hi gaire ) s'haurie de basar en tres eixos de fons:
>
> 1.- El de la contractació i la seva importància ( comentat en un correu anterior meu ).
Pel que fa a la contractació sovint es fa directament per a gestionar
serveis de programari privatiu, sense que aquest programari hagi guanyat
cap concurs.

> 2.- L'importància del estandars ( aquí comentada la normativa estatal -que segur derive de normativa europea com gairebé tot- ) i que sobre comentar el perquè és important, per ser conegut per tots els aquí presents.
Entenc que el tema dels estàndards és el mínim exigible, i és un tema
que l'administració massa sovint es passa pel forro.

> 3.- L'importància del PL en l'àmbit educatiu -sobretot en l'etapa escolar obligatòria-.
Cert, sobretot en l'etapa obligatòria, però també a tots els nivells.

> PD, Ja tenim mitja demanda redactada.
Algun/a lletrat/da a la sala que doni un cop de mà? :)

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.