[Admpub] Promoció del PL per la via judicial

Xavier Narcís Guillem xavier a xng.cat
dic jun 17 01:30:24 CEST 2015

On Wed, Jun 17, 2015 at 01:12:52AM +0200, Sisco Garcia wrote:

Hola Sisco ,

> El 17/06/15 a les 00:48, Xavier Narcís Guillem ha escrit:

> A part de complementar-la o no, entenc que en ser espanyola es pot
> demanar el seu compliment o fer la demanda a la justícia espanyola, oi?

Per descomptat.

Torno a comentar el handicup de la INjustícia espanyola per mi:

1.- Falta d'objectivitat.

2.- Manca d'independència.

3.- Abans pacto amb algú que'm vulgui matar que vagi a un Tribunal espanyol.

Si ho fèssim, provablement ens estimarien la demanda. En l'execució de la Sentència el Govern espanyol argumentarie impossibilitat d'aplicar els canvis en el temps concedit i, d'aquesta forma guanyarie temps. Temps que provablement la INjustícia espanyola concedirie de forma gairebé infinita ...

> Pel que fa a la contractació sovint es fa directament per a gestionar
> serveis de programari privatiu, sense que aquest programari hagi guanyat
> cap concurs.

Clar, el que comentava en un correu anterior meu. El vertader problema del PL es que no té cap comercial que el presenti al concursos per tant, als concursos com que només s'hi presente el programari privatiu, sempre guanye.

> Entenc que el tema dels estàndards és el mínim exigible, i és un tema
> que l'administració massa sovint es passa pel forro.

Totalment d'acord.

> Cert, sobretot en l'etapa obligatòria, però també a tots els nivells.

Atentament ,

	Xavier Narcís Guillem