[Admpub] Promoció del PL per la via judicial

Xavier Narcís Guillem xavier a xng.cat
dic jun 17 00:48:41 CEST 2015

On Wed, Jun 17, 2015 at 12:14:58AM +0200, Sisco Garcia wrote:

Hola Sisco ,

> El 16/06/15 a les 23:47, Joan Codina ha escrit:
> Pel que fa a l'existència o no de normativa, us sembla suficient la següent?
> RD 4/2010 pel qual es regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en
> l'àmbit de l'Administració Electrònica [1] i
> Llei 11/2007 d'Accés Electrònic dels Ciutadans als Serveis Públics
> (LAECSP) [2]
>
> i què en penseu d'una administració que en parla però després no la
> respecta [3]?
>
> [1] http://www.boe.es/boe/dias/2010/01/29/pdfs/BOE-A-2010-1330.pdf
> [2] http://www.boe.es/boe/dias/2007/06/23/pdfs/A27150-27166.pdf
> [...]

Molt bona aportació.

Més que suficient jo diria que complemente a la normativa comentada anteriorment per mi:

EUR-Lex - 32014L0024 - EN - EUR-Lex
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/es/TXT/?uri=CELEX:32014L0024

Afegir que, una hipotètica demanda d'aquest tipus, a priori ( sense pensar-hi gaire ) s'haurie de basar en tres eixos de fons:

1.- El de la contractació i la seva importància ( comentat en un correu anterior meu ).

2.- L'importància del estandars ( aquí comentada la normativa estatal -que segur derive de normativa europea com gairebé tot- ) i que sobre comentar el perquè és important, per ser conegut per tots els aquí presents.

3.- L'importància del PL en l'àmbit educatiu -sobretot en l'etapa escolar obligatòria-.

PD, Ja tenim mitja demanda redactada.

Atentament ,

	Xavier Narcís Guillem